HTML

Utolsó kommentek

  • MoMoni: Polisztirol-gyönggyel kell feltölteni. Építőanyag-kereskedésben lehet kapni. Egy ilyen nagy babzsá... (2015.06.17. 23:30) Az első babzsákfotel
  • Szilvia Idámla: Szia. Szeretném kérdezni, hogy a zsákba mit tegyek már mint mivel kell meg tölteni. Köszönöm. (2015.06.17. 23:24) Az első babzsákfotel
  • MoMoni: Köszönöm, jól esik az elismerés, és annál nagyobb, mint hogy a műveimet látva más is szeretne haso... (2013.01.30. 12:32) Tündérkirálylány
  • Ágnes Vargáné Papp: Szia! Nagyon szépek a munkáid! Érdeklődni szeretnék, hogy megrendelésre készítenél-e ilyen és has... (2013.01.30. 12:23) Tündérkirálylány
  • MoMoni: Szívesen, ha megtalálom. Most vagyok nagy rendrakásban a varrós cuccaim között, előkerült már pár ... (2012.08.27. 16:55) Szoptatós párna
  • Utolsó 20

Móni üres perceiben készült ezmegaz

Mindenféle kézműveskedésem eredményét szeretném bemutatni, hátha valamelyik "művem" megtetszik és te is kedvet kapsz hasonlót készíteni, vagy csak egyszerűen egy kellemes percet szerzek vele neked is. A folytatás itt található: http://moniezmegaz.blogspot.hu/

Friss topikok

  • MoMoni: Polisztirol-gyönggyel kell feltölteni. Építőanyag-kereskedésben lehet kapni. Egy ilyen nagy babzsá... (2015.06.17. 23:30) Az első babzsákfotel
  • MoMoni: Köszönöm, jól esik az elismerés, és annál nagyobb, mint hogy a műveimet látva más is szeretne haso... (2013.01.30. 12:32) Tündérkirálylány
  • MoMoni: Szívesen, ha megtalálom. Most vagyok nagy rendrakásban a varrós cuccaim között, előkerült már pár ... (2012.08.27. 16:55) Szoptatós párna
  • Szőke Réka: Szeretem a blogod, csak így tovább! :) (2012.05.18. 11:00) Kakaós csiga - ahogy én sütöm
  • lipjud: Ha az ötlet nem is a tiéd, de szépen megcsináltad! Jujj, örülnék egy ilyen zsebkendőtartó házikóna... (2010.10.03. 22:43) Zsebkendőtartó

Hagymasapka

2011.02.19. 00:18 MoMoni

A Kör-kötő-körös Gabitól megérdeklődtem, hol lehet kilóra turizni a fonalat, mert tkp. már jó ideje szerettem volna kötni/horgolni, főleg, hogy azt fekve is lehet, csak nem nagyon volt miből. Tegnap aztán az érsebészet után engedélyeztem magamnak egy kis kitérőt, ha már egyszer elmentem otthonról, és vettem több mint egy kiló fonalat (850-es kilónkénti áron!). Délután neki is láttam, először a horgolómintakönyvet bújtam, hogy megtanuljam az ilyen-olyan pálcákat (eddig csak kocahorgoló voltam, valamit csináltam, amitől szaporodott az anyag, így horgoltam még iskolás koromban tolltartót meg hasonlókat), aztán inkább mégiscsak a kötésnél kötöttem ki (ha-ha). Íme az eredmény:

Saját dizájn, vagyis amikor úgy éreztem, hogy kellene, szaporítottam, amikor meg úgy, akkor fogyasztottam. Persze a végén gyanússá vált, hogy hagymaalakja lesz, de nem bántam, inkább direkt csináltam neki kis csúcsot. A férjem furán nézett rám, amikor bemutattam neki, megkérdezte, hogy akkor most ezt fogom-e hordani. Azért még megvárom holnap reggel a lányok véleményét, hátha kedvezőbb lesz. Szeretném hordani, mert nagyon jó kis pamut fonal, jó érzés a fejemen, az értetlen közönség meg mit számít? Sőt, kötök hozzá egy sálat is, van még a fonalból.

Szólj hozzá!

Címkék: sapka kötés

A bejegyzés trackback címe:

https://moniezmegaz.blog.hu/api/trackback/id/tr972671792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása