HTML

Utolsó kommentek

  • MoMoni: Polisztirol-gyönggyel kell feltölteni. Építőanyag-kereskedésben lehet kapni. Egy ilyen nagy babzsá... (2015.06.17. 23:30) Az első babzsákfotel
  • Szilvia Idámla: Szia. Szeretném kérdezni, hogy a zsákba mit tegyek már mint mivel kell meg tölteni. Köszönöm. (2015.06.17. 23:24) Az első babzsákfotel
  • MoMoni: Köszönöm, jól esik az elismerés, és annál nagyobb, mint hogy a műveimet látva más is szeretne haso... (2013.01.30. 12:32) Tündérkirálylány
  • Ágnes Vargáné Papp: Szia! Nagyon szépek a munkáid! Érdeklődni szeretnék, hogy megrendelésre készítenél-e ilyen és has... (2013.01.30. 12:23) Tündérkirálylány
  • MoMoni: Szívesen, ha megtalálom. Most vagyok nagy rendrakásban a varrós cuccaim között, előkerült már pár ... (2012.08.27. 16:55) Szoptatós párna
  • Utolsó 20

Móni üres perceiben készült ezmegaz

Mindenféle kézműveskedésem eredményét szeretném bemutatni, hátha valamelyik "művem" megtetszik és te is kedvet kapsz hasonlót készíteni, vagy csak egyszerűen egy kellemes percet szerzek vele neked is. A folytatás itt található: http://moniezmegaz.blogspot.hu/

Friss topikok

  • MoMoni: Polisztirol-gyönggyel kell feltölteni. Építőanyag-kereskedésben lehet kapni. Egy ilyen nagy babzsá... (2015.06.17. 23:30) Az első babzsákfotel
  • MoMoni: Köszönöm, jól esik az elismerés, és annál nagyobb, mint hogy a műveimet látva más is szeretne haso... (2013.01.30. 12:32) Tündérkirálylány
  • MoMoni: Szívesen, ha megtalálom. Most vagyok nagy rendrakásban a varrós cuccaim között, előkerült már pár ... (2012.08.27. 16:55) Szoptatós párna
  • Szőke Réka: Szeretem a blogod, csak így tovább! :) (2012.05.18. 11:00) Kakaós csiga - ahogy én sütöm
  • lipjud: Ha az ötlet nem is a tiéd, de szépen megcsináltad! Jujj, örülnék egy ilyen zsebkendőtartó házikóna... (2010.10.03. 22:43) Zsebkendőtartó

Szoptatós párna

2011.02.24. 21:20 MoMoni

Miután több babzsákfotelt megvarrtam, úgy gondoltam, egy szoptatós párna meg sem fog már kottyanni. A megvarrás tényleg nem is volt olyan nehéz (persze a cipzár belevarrása lehetett volna szebb is), viszont a szabásmintát nem volt annyira egyszerű megalkotnom. A neten ingyenes mintát csak egyet találtam (Scottynál) de az patkóalakú volt, én meg bumerángalakút szerettem volna. Abbéli próbálkozásom, hogy a közelben valakitől szerezzek egy huzatot, amit aztán lemásolok, szintén sikertelen volt, én meg nem akartam tovább várni. Így hát egy neten talált fénykép és a képen lévő párna méretei alapján rajzoltam egy szabásmintát sk.

A párna hossza kb. 140 cm, legnagyobb szélessége 40 cm. A belső huzatot lepedővászonból, a külsőt puha flanelanyagból varrtam. Úgy gondoltam, ez nem lesz akkora igénybevételnek kitéve, mint a babzsákfotel, így nem kell erős vászon a külsőhöz. Próbáltam mérni a polisztirolgyöngy mennyiségét töltés közben, ha minden igaz, egy kicsit több mint 40 liter ment bele. Viszont most jó kemény, nyugodtan tömörödhet még. Tegnap este be is fogtam egyből az alvához, na meg hogy tömörítsem, mire igazán szükség lesz rá.

Amíg pedig a gazdája nem tud pózolni nekem hozzá, megkértem Bendegúz babát, legyen a modellem, hogy összekötött formájában is bemutathassam a párnát. Elnézést, hogy kicsit hiányos a toalettje, de Viola folyton levetkőztet minden babát.

Nem is értem már, hogy tudtam két gyereket ennyi ideig szoptatni enélkül a párna nélkül :D

 

 

 

 

 

2 komment

Címkék: baba párna varrás

A bejegyzés trackback címe:

https://moniezmegaz.blog.hu/api/trackback/id/tr392688518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

breni 2012.08.27. 16:49:51

Kedves Móni!

Szabásmintát hajlandó vagy közkinccsé tenni? Én is szívesen megpróbálkoznék vele.

Üdv: Reni

MoMoni 2012.08.27. 16:55:07

Szívesen, ha megtalálom. Most vagyok nagy rendrakásban a varrós cuccaim között, előkerült már pár szabásminta, de elég kevés, el nem tudom képzelni, a többit hova hánytam el.
süti beállítások módosítása