HTML

Utolsó kommentek

  • MoMoni: Polisztirol-gyönggyel kell feltölteni. Építőanyag-kereskedésben lehet kapni. Egy ilyen nagy babzsá... (2015.06.17. 23:30) Az első babzsákfotel
  • Szilvia Idámla: Szia. Szeretném kérdezni, hogy a zsákba mit tegyek már mint mivel kell meg tölteni. Köszönöm. (2015.06.17. 23:24) Az első babzsákfotel
  • MoMoni: Köszönöm, jól esik az elismerés, és annál nagyobb, mint hogy a műveimet látva más is szeretne haso... (2013.01.30. 12:32) Tündérkirálylány
  • Ágnes Vargáné Papp: Szia! Nagyon szépek a munkáid! Érdeklődni szeretnék, hogy megrendelésre készítenél-e ilyen és has... (2013.01.30. 12:23) Tündérkirálylány
  • MoMoni: Szívesen, ha megtalálom. Most vagyok nagy rendrakásban a varrós cuccaim között, előkerült már pár ... (2012.08.27. 16:55) Szoptatós párna
  • Utolsó 20

Móni üres perceiben készült ezmegaz

Mindenféle kézműveskedésem eredményét szeretném bemutatni, hátha valamelyik "művem" megtetszik és te is kedvet kapsz hasonlót készíteni, vagy csak egyszerűen egy kellemes percet szerzek vele neked is. A folytatás itt található: http://moniezmegaz.blogspot.hu/

Friss topikok

  • MoMoni: Polisztirol-gyönggyel kell feltölteni. Építőanyag-kereskedésben lehet kapni. Egy ilyen nagy babzsá... (2015.06.17. 23:30) Az első babzsákfotel
  • MoMoni: Köszönöm, jól esik az elismerés, és annál nagyobb, mint hogy a műveimet látva más is szeretne haso... (2013.01.30. 12:32) Tündérkirálylány
  • MoMoni: Szívesen, ha megtalálom. Most vagyok nagy rendrakásban a varrós cuccaim között, előkerült már pár ... (2012.08.27. 16:55) Szoptatós párna
  • Szőke Réka: Szeretem a blogod, csak így tovább! :) (2012.05.18. 11:00) Kakaós csiga - ahogy én sütöm
  • lipjud: Ha az ötlet nem is a tiéd, de szépen megcsináltad! Jujj, örülnék egy ilyen zsebkendőtartó házikóna... (2010.10.03. 22:43) Zsebkendőtartó

Oviszsák

2010.09.14. 21:55 MoMoni

Ma elkezdtem bepótolni az elmaradásaimat a számítógépen (bár a gyomrom fáj, legalább a nátha miatti fejfájásom elmúlt, így óriási könnyebbséget érzek - minden viszonylagos ugyebár). Nagy mulasztásom volt eddig, hogy bár megvarrtam határidőre, le nem fényképeztem még Emmám új oviszsákját. Úgyhogy a hétvégén hazahoztuk az oviból és már ma fel is tettem a gépre a képeket!!! Íme:

Aki látta már a korábbi munkáimat, az tudja, hogy ez ugyanaz a lomis-piacos anyagkombináció, amiből az én mindenesszatyromat is varrtam. Nagyon megszerettem mindkét anyagot és főleg együtt a kettőt, és még van belőlük jócskán (jó vásárt csináltam annak idején), úgyhogy más is fog még belőlük készülni.

A zsebek szabását a régi oviszsákról vettem, nagyon ötletesnek tartom, hogy a nagyobb anyagra ráfektetek egy ugyanolyan széles de rövidebb anyagot, amit középen levarrok, a szélén pedig a zsák összevarrásával varrom ezt is oda, és máris van 4 zseb (2-2 mindkét oldalon). Remélem, érthető, amit leírtam, nem vagyok még olyan ügyes, mint a profi blogírók, akik a munkafázisokat is fényképezik és felteszik. Eszembe se jut varrás közben...

Aztán amikor elkészült a zsák és kezdtem bepakolni, eszembe jutott, hogy elegánsabb lenne, ha a tornacuccnak is lenne külön zsákja (régebben nejlonzacskóban volt a nagyzsákban). Ilyenkor egy anya mit csinál? Nekiül és megvarrja az újabb zsákot. Így néz ki együtt a kettő:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ugye megérte a többletmunka?

Végül már csak egy közeli kép a pillangóról:

Nagy jelentősége van a pillangónak, mert a régi oviban csiga volt a drága gyermek jele, és olyan lassú is volt erre hivatkozva, mint a csiga. Nyáron az oviszünetben aztán azt emlegette, hogy majd csak akkor fog gyorsan szárnyalni, mint a pillangó, ha már elkezd járni az új oviba. Talán mondanom sem kell, hogy most, amikor már pillangó, ugyanolyan lassan öltözik és vetkőzik, mint csigaként. Ez van.

Szólj hozzá!

Címkék: táska pillangó varrás tornazsák rátét ovis zsák

A bejegyzés trackback címe:

https://moniezmegaz.blog.hu/api/trackback/id/tr752296863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása